Autor Wątek: Pieniądze za wyjazdy  (Przeczytany 34060 razy)

Offline bialyKsiaze

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 222
  • "Jeśli chcesz być kimś najpierw musisz być sobą...
    • OSP LEŚNA JANIA
Odp: Pieniądze za wyjazdy
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 14, 2007, 22:11:41 »
PANIE PREZYDENCIE, PANIE PREMIERZE, PANOWI WICEPREMIERZY, MINISTROWIE, POSŁOWIE, POSŁANKI, SENATORZY, PODSEKRETARZE STANU, AMBASADORZY, WOJEWODOWIE, BURMISTRZOWIE I WÓJTOWIE - jestem bezrobotnym studentem, nie wiem ile w tym roku dostałem ekwiwalentu który mi się według WAS nie należy ale wiem że na innych pracach spędziłem w remizie od początku roku ponad 130 godzin, ale jeżeli chcecie to dajcie numery waszych kont - pożyczę pieniądze od mamy i podziele je między WAS po równo - jednemu nic, a drugiemu gówno!!! Czyli dokładnie tyle ile dostałem od tego PAŃSTWA, od IV RP której jesteście szefami... Z wyrazami szacunku dumny obywatel (dumny oczywiście z siebie)
" Tylko ktoś kogo wdeptano w błoto i w śnieg, pozbawiono chleba, i kto własnymi pięściami wywalczył sobie prawo do życia, zdolny jest pokazać pewnego dnia, że jest NAJLEPSZY"

W.Suworow

Offline krzysiek 998

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 274
Odp: Pieniądze za wyjazdy
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 14, 2007, 22:48:04 »
Jeżeli chodzi o ekwiwalent to on jest zwolniony z podatku i chodzi o to żeby nie pobierać z dwóch źródeł kasy albo zakład pracy albo urząd. Pamiętajcie żeby tą kwotę wpisać przy rozliczeniu podatkowym jako wolną od podatku w druku PIT. Moim zdaniem system niemiecki się nie przyjmie, bo jaki pracodawca zatrudni takiego, który w każdej chwili może wybyć z zakładu. Przy pracy na taśmie nie wyobrażam sobie tego. Te parę groszy ulgi w podatku.
To jest tylko moje zdanie.

pozdro

Offline Krzyś Mila

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 558
  • By zawsze wracać z tarczą i z dumą nosić mundur...
Odp: Pieniądze za wyjazdy
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 14, 2007, 23:21:43 »
Witam

Z zapisu