Autor Wątek: kilka pytan SGSP  (Przeczytany 16306 razy)

Offline lukasz997

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
kilka pytan SGSP
« dnia: Wrzesień 22, 2006, 23:35:46 »
witam!!
mam kilka pytan w zwiazku ze studiami dla osób cywilnych na Wydziale Inżynierii Bezpieczeństwa Pożarowego w Szkole Głównej Służby Pożarniczej.
po pierwsze jak wygladaja te studia?? czy sa skoszarowane?
po drugie co mozna po nich robic??gdzie pracowac??

chcialbym rowniez wiedziec czy jesli studia dla strazakow sa skoszarowane to znaczy ze jest tak jak w wojsku?? tzn. nie mozna wracac pozniej niz o 22, trzeba chodzic w mundurze itp??
 

Offline miggru

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 961

Offline waski336

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 171
Odp: kilka pytan SGSP
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 02, 2006, 17:40:43 »
Witaj
Pozwól że Ci odpowiem na pytania. Studiuję na SGSP WIBP cywilne, jestem na drugim roku.

Jak wyglądają studia?
- Jak studia kolego, życie studenta to nie przelewki, proponuję za wczasu trenować wątrobę :-) . Prócz nauki trzeba się przecież jakoś rozerwać co nie? Pierwszy rok to delikatny hardcor: warto być kumatym z chemii fizyki i matematyki. Do tego dochodzi wszechobecna "mechanika" a pod koniec roku jest ciepło. Ja chemii osobiście nauczyłem się wlasnie na sgsp, wczesniej nie mailem o niej pojecia. W liceum była ona po porstu do d... . Ogólnie mówiąc- klimat fajny, szkoła mi się podoba, wykładowcy- różnie są bestie i są naprawdę w deche. Jak wszędzie.
 
Cywilne nie są skoszarowane, no bo niby z jakiej racji skoro mundura nie masz????