A tak sobie pomyślałem, że trochę odświeżę wątek.
Od czasu ostatniego posta zmieniliśmy naszego totalnie niezgodnego z wymaganiami CNBOP Mercedesa z Holandii na fabrycznie nowy samochodzik wykonany prawie dokładnie zgodnie z wymaganiami tej szacownej instytucji i muszę przyznać, że zrozumiałem o czym piszecie - ciasnota jest totalna.
Ale pasy ma - jak się chce to da się je nawet zapiąć! Wymaga to sporo treningu i wprawy bo znalezienie klamer nie jest proste (przyznam, że za pierwszym wyjazdem bez treningu mi się nie udało, na usprawiedliwienie producenta muszę dodać, że jechaliśmy tylko 3 minuty). Ale na spokojnie w remizie poszukałem i rzeczywiście są i można je zapiąć.
Ok na zachętę dla tych co chcą zadbać o swoje 4 litery kilka obrazków:
duży samochód który podobno może więcej
http://www.youtube.com/watch?v=Czxi4Y5z6a8&feature=relatedi policjanci, którzy... mogą wszystko:
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111226/LUBLIN/641684484 nawet rozbijać głowami szyby w radiowozach
A przy okazji wiecie coś o nowych zasadach przeprowadzania inspekcji?
Podobno mają być punkty karne za niezapięcie pasów. Oj będzie się działo przyjadą kontrolerzy z niezapiętymi i będą nauczać i karcić strażaków