Pan Stolarczyk zabudowy robi głownie na Mannie,podwozia rewelacyjne >Głownie podwozie 1466,tylko dlaczego trzy mostowe podwozie ma TYLKO 2 tony wody???przeciez samochod typowy na nieuzyutki,do lasu itd tam mamy ograniczony dostep do zrodel ujec wody.Stary Star 244,czy 266 miały po 2,5 tony.Rozumię ,że certyfikaty itd ,ale czy nie powinno sie robic zabudowy pod zyczenie klienta i pod warunki w jakich bedzie uzywany dany woz?
Tą wode wlejemy gdzies okolo w 25 weży w-75 i co dalej?
?samochod ma wyciągarke ,gdzie napęd jej jest od reduktora wiec mozemy jej uzywac do woli,nie ulegnie spaleniu jak elektryczna.No i podwozia na zabudowy ciezkich samochodow nowej rodziny Manna TGA,super woziki mam stycznośc z nimi w pracy w strazy i po pracy.Reno jak ktos wczesniej nadmienił nie jest zle,ale to popdwozie bylo zaprojektowane na inne tereny,a do nas jest tylko zaadoptowane ....
Podwozia z jelcza tez nie są zle glownie te z przednim napędem,nikt nie musi bic rekordu predkosci,ale są tanie i te 10-15 lat wytrzymują,wiele rzeczy jestesmy sobie zrobic sami przy nich, nawet w terenie....i nie są tak wrazliwe na jakisc paliwa jak reno czy mann a to wazne,paliwo jest ruzne .Jako gasnicze to Mann,Reno,Jelcz,Skania, ale nic z BUMARU KOSZALIN,prototypy i NIEWYPAłY