Autor Wątek: Pojazd SLRd, SRd lub SCRd  (Przeczytany 1817 razy)

Offline chrzanu23

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
Pojazd SLRd, SRd lub SCRd
« dnia: Kwiecień 27, 2008, 11:47:19 »
Witam
Mam ogromną prośbę do użytkowników tego forum, a mianowicie jestem studentem WAT i na zajęcia muszę wykonać projekt, w którym moim zadaniem jest opisanie pojazdu ratownictwa drogowego łącznie z danymi technicznymi pojazdu, wyposażeniem itp.
Jeżeli jest to możliwe to proszę Was o pomoc, może jakieś linki do stron, na których można znaleźć pełen opis tego typu pojazdów,a może ktoś jest w stanie przedstawić jakieś prospekty albo samemu opisać taki pojazd...
Z góry dziękuję za pomoc:)
pozdrawiam

Offline laciok

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 571
Odp: Pojazd SLRd, SRd lub SCRd
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2008, 11:58:49 »
kolego @chrzanu moim skromnym zdaniem SRd to jakaś wymysł kogoś na górze w zupełności mogło by być tylko oznaczenie SRt ponieważ te pojazdy praktycznie niczym się nie różnią... :rolleyes:

wracając do tematu to konkretnie jakie auto, auta masz opisać??? możesz sobie wybrać jedno z pośród trzech czyt. SLRd, SRd, SCRd, czy wszystkie muszą być opisane???

Offline robn

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 2.349
Odp: Pojazd SLRd, SRd lub SCRd
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2008, 12:04:51 »
1. najprostsza metoda to znaleźć na stronach JRG w Wawce, która ma na wyposażeniu SCRd i umówić się z komendantem na spotkanie ws zdjęć i materiałów.
2. wybrać sie do biblioteki sgsp na 100% mają tam takie prace.
pozdr
EGO = 1 / wiedza

Offline chrzanu23

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Pojazd SLRd, SRd lub SCRd
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2008, 12:12:32 »
Cytuj
wracając do tematu to konkretnie jakie auto, auta masz opisać??? możesz sobie wybrać jedno z pośród trzech czyt. SLRd, SRd, SCRd, czy wszystkie muszą być opisane???