Autor Wątek: zostac strażakiem  (Przeczytany 1279 razy)

Offline qba_21

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
  • mała ale fajna Honda CRX
zostac strażakiem
« dnia: Październik 14, 2007, 22:15:49 »
wiem wiem odeślecie mnie pewnie do wyszukiwarki bo temat sie powtarxzał setki razy ale licze na wasza wyrozumiałośc -_-

czy jest porozumienie między ministerstwami sprawiedliwości i MSWiA?? Czy cały proces kwalifikacji mnie też tyczy jak jestem funkcjonariuszem służb więziennych??? Czy cały proces kwalifikacji musze przejśc jako cywil??
W OSP jestem od 11 roku życia przeszedłem tam liczne kursy i szkolenia i obecnie jestem kierowca w swojej jednostce OSP. Zawsze to traktowałem jako hobby.
Najprostrzą droga dostania sie do PSP z tego co wiem jest ten kurs szeregowców, ile sie zarabia na początek po takim kursie i jaka jest możliwoś awansu np. skończenie studiów. Dróga mozliwośc to złożenie papierów do SAPSP ale problem jest taki że mature to ja miałem jakieś 4lata temu i zdanie egzaminu z fizyki i chemi będzie kłopotliwe chociaz dla chcącego nic trudnego. Jak ktos może mi podesłac te przykładowe testy co tam są byłbym wdzięczny :wacko:

jaka jest możliwośc dorobienia będąc strażakiem??? służby są 24h i troche wolnego będąc pod tel z tego co wiem. Czy jest z tym jakis problem?? z 2 pracą taką taka niezobowiązujacą

pozdrawiam

Offline yaskoow

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 300
  • NARAZIE OSP OBY JAK NAJSZYBCIEJ PSP
Odp: zostac strażakiem
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2007, 22:41:23 »
Troche Ci pomoge ^_^
Co do przeniesienia to nie wiem na 100% jak to jest musisz poszperac na forum wiem ze to bylo .

proces rekrutacyjny chyba na bank cie nie ominie bo do SW jest calkime inna sprawnosciowka i wymagania zdrownotne tez sa bardzije zaostrzone do PSP niz na "klawisza" -_-