Autor Wątek: Przeglady Gasnic  (Przeczytany 1844 razy)

Offline j_cage

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 9
Przeglady Gasnic
« dnia: Kwiecień 16, 2004, 17:18:02 »
Jakie kwalifikacje trzeba posiadac, by moc swiadczyc uslugi w zakresie okresowych przegladow podrecznego sprzetu gasniczego?

Maciej

  • Gość
Przeglady Gasnic
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 16, 2004, 17:44:14 »
Mam pytanie w temacie gaśnic: Ostatnio była informacja na Onecie o pomyśle ministra Pola, żeby znieść obowiązek posiadania gaśnic w autach.
Jestem w tych sprawach laikiem, do tego krąży dużo sprzecznych opinii, więc pytam o to Was Strażacy-jako specjalistów:
Jaka jest realnie przydatność i skuteczność typowych 1 kg gaśnic proszkowych?
Czy coś one dadzą w razie pożaru samochodu, czy to tylko zabawka "pro forma"?
Czy jeśli gaśnica ma ważny przegląd, to czy na pewno zadziała w razie czego?
Czy może wozić wiekszą, żeby coś to dawało? Jaką?  Itp-proszę o wszelkie informacje i porady związanie z gaśnicami w samochodach (głównie osobowych).
Pozdrawiam serdecznie!

Offline ogniomiszcz

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.141
Przeglady Gasnic
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2004, 18:17:53 »
Ad. @j_cage