Autor Wątek: Jak zostrać strażakiem ale...  (Przeczytany 5584 razy)

Offline Losiex

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
Jak zostrać strażakiem ale...
« dnia: Sierpień 22, 2007, 22:47:04 »
Witam, od jakiegoś czasu usilnie w necie staram się znaleźć odpowiedź na moje pytanie i niezbyt mi wychodzi to więc mam nadzieje że znajdę je tutaj. Mam 18 lat i obecnie jestem uczniem 3 (ostatniej) klasy zawodowej o profilu mechanika pojazdów samochodowych. I od gówniarza kręciła mnie Straż i zawsze chciałem sie do niej dostać. I interesuje mnie.....co muszę zrobić żeby się dostać do straży. Czy muszę mieć maturę? Czy mogę też ją zrobić w Straży bo słyszałem że są takie w strażach szkoły co taką możliwość oferują i czy taka szkoła jest w Bydgoszczy. Po za tym mam prawe oko po zaćmie. Operacje miałem w wieku 9 lat obecnie na prawe oko widzę w jakichś 97% tak jak stwierdził lekarz. Prosił bym o odpowiedź oraz jakieś wskazówki :). Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam wszystkich ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2007, 01:23:56 wysłana przez bulon »

Offline * Bunkowski |OSP| *

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 52
  • ...Bogu na chwałę, ludziom na pożytek...
Odp: Pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2007, 22:51:56 »