Autor Wątek: SA PSP wstrzymany nabor przez okres 3 lat od roku 2008 ?  (Przeczytany 6934 razy)

Offline * Bunkowski |OSP| *

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 52
  • ...Bogu na chwałę, ludziom na pożytek...
Odp: SA PSP wstrzymany nabor przez okres 3 lat od roku 2008 ?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 22, 2007, 20:28:14 »
Oby był nabor do szkoly w przyszlym roku bo bedzie ciezko...

Offline yaskoow

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 300
  • NARAZIE OSP OBY JAK NAJSZYBCIEJ PSP
Odp: SA PSP wstrzymany nabor przez okres 3 lat od roku 2008 ?
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 23, 2007, 22:34:54 »
Ja mimo iz nie pracuje w PSP ale tez byl bym za tym aby najpierw brac ludzi z ulicy a w miare czasu wysylac ich na szkolenia jezeli bedzie widac owoce fak faktem czlowiek po 2 (SAPSP) albo 4 (SGSP) nie ma doswiadczenia jest tylko napakowany teoria i tak jest w kazdym prawie zawodzie przyznacie
 
Ja np. jestem na III roku studiow informatyki i jak skonczyl bym szkole nie pracujc w swoim zawodzie to czy bede mila fachowe podejscie do sprawy watpie......slyszalme i widzailme juz wielu cwaniaczkow po studiach ale jak przychodzi praktyka ni jak sie ma do teorii


System zachodni jest tutaj pod tym wzgleme w miare dobry

Tak wiec tylko doswiadczenie i praktyka zdobywana  przez lata  poprata teoria moze dac wyniki


pozdro

Offline fires112

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 77
Odp: SA PSP wstrzymany nabor przez okres 3 lat od roku 2008 ?
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 24, 2007, 23:40:17 »
Powiem szczerze sam będąc absolwentem jednej ze szkół dziennych , kształcenie stacjonarne dla młodych ludzi z ulicy jest bezsensowne.
1.Kształcąc ludzi z doświadczeniem np.podoficerów już pracujących w PSP na aspirantów lub oficerów ma większy sens ze względu na niższe koszty które musi łożyć państwo w przypadku ,,szczawików'' z ulicy którzy myślą ............ na pewno nie o pracy z reguły. Chociaż są ,,przypadki'' pozytywne tzn. myślące. ( nie chcę generalizować ).