Autor Wątek: Kierowcy etatowi w OSP  (Przeczytany 4138 razy)

Offline sebekosp

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 127
  • gdzie jest dym i ogień tam muszą być strażacy
Kierowcy etatowi w OSP
« dnia: Lipiec 13, 2007, 12:46:04 »
 :mellow: Mam pytanko czy w waszych jednostkach jest zatrudnionych kierowca jeśli tak to ilu do obsługi ilu samochodów. Jeśli ktoś może to niech poda ile zarabia taki kierowca i co wchodzi w skład jego obowiązków tylko tak po krótce.   ^_^ Nie jestem z urzędu skarbowego tfuu...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2007, 13:09:29 wysłana przez sebekosp »

Offline szampan

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 479
Odp: Kierowcy etatowi w OSP
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2007, 13:00:27 »
u mnie w gminie kierowca etatowy dostaje 100 zł ( sam nim jestem ) drugi kierowca nie dostaje juz nic...

Offline Emil

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 923
  • 511[S]11
Odp: Kierowcy etatowi w OSP
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2007, 13:18:12 »
u mnie w gminie kierowca etatowy dostaje 100 zł ( sam nim jestem ) drugi kierowca nie dostaje juz nic...

100 zł ale za co? Za miesiąc? Za dniówkę?

U nas nie ma kierowcy etatowego, mamy jeden samochód i nie ma takiej potrzeby.
Jest natomiast konserwator, który ma podpisaną umowę z gminą i do jego obowiązków należy utrzymanie sprzętu w gotowości oraz naprawy we własnym zakresie. Ile dostaje tego nie wiem. 

Offline sebekosp

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 127
  • gdzie jest dym i ogień tam muszą być strażacy
Odp: Kierowcy etatowi w OSP
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 13, 2007, 13:20:36 »
 :mellow: właśnie drodzy koledzy chodzi o takie informacje jak napisał kolega Emill. To mi niezmiernie pomoże Pozdro 4 all.

Offline szampan

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 479
Odp: Kierowcy etatowi w OSP
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 13, 2007, 13:48:42 »