Witam brać strażacką i wszystkich zainteresowanych.
W swojej OSP pełnie funkcję Prezesa od 1992 r. w 1998 r skonstruowałem bazę danych w Accesie, która zawiera takie dane jak:
Nazwisko
Imie
drugie imię
imie ojca
imie matki
datę urodzenia
miejsce urodzenia
PESEL
miejsce zamieszkania
nr telefonu
wykształcenie
zawód wyuczony
zawód wykonywany
nazwe zakładu pracy
date wstapienia do OSP
date wystapienia z OSP
date wstapienia powtórnie ( dla członków, którzy po przerwie wstapili powtórnie)
date wystapienia powtórnie
date ważności badań lekarskich
nr legitymacji
przeszkolenia pozarnicze
rodzaj członkostwa (czynny MDp chłopców ,dziewczat itd...)
osobne rubryki na każdy rodzaj odznaczenia (Strazak Wzorowy, brazowy medal za zasługi dla pozarnictwa, itd...)
osobne rubryki na kazdy rok odnosnie składek członkowskich,
osobne rubryki na wysługe lat ow rozdzieleniu na okresy 5-letnie
pole przebieg służby.
Mozliwości:
wprowadzanie danych osobowych,odznaczeń, składek i wysługi lat w osobnych formularzach.
Kwerendy (zapytania) umożliwiają wyswietlanie i drukowanie:
stażu członkowskiego z podziałem na okresy 5-letnie,
ewidencji odznaczeń
ewidencji członków OSP w rozbiciu na grupy czynni, honorowi, MDP itd...
ewidencji członków w rozbiciu na grupy do 25 lat, 25-50 lat, powyzej 50 lat
ewidencji nr legitymacji, składek, stazu członkowskiego, terminu badań lekarskich,
obliczanie wieku i stazu członkowskiego.
obliczanie średniego wieku i średniego stazu członkowskiego
Bazę danych moge udostepnić bezpłatnie, pod warunkiem przesłania opini na temat jej funkcjonowania.
Posiadam, również opracowane własnorecznie w formacie World i Exel druki o odznaczenia, kwestionariusze osobowe, kartoteki, wzory karty drogowei, karty pracy sprzetu, listy obecności i inne druki.
Pozdrawiam.
Straszak