Co do sponsorów w postaci firm to ten rok może nie należeć do udanych z uwagi na kryzys i liczenie się z każdą złotówką, ale pisemka trzeba wysłać, na dniach poleci ich 25 sztuk.
Uprzedzam już część pytań:
Zaczynamy od stworzenia listy potencjalnych sponsorów z terenu działania naszej jednostki, możemy ją okreslić poprzez wysyłanie maili do firm z zapytaniem o darowiznę. Wpisujemy na tę listę wszystkie firmy duże i małe. W danych takiej firmy powinny znaleźć się następujące informacje:
* pełna nazwa firmy,
* adres i telefon,
* nazwisko właściciela i/lub prezesa,
* dane osoby odpowiedzialnej za sponsoringi działalność charytatywną.
Jeśli to możliwe, uzupełnijmy te dane o informacje, na jakie cele i w jaki sposób dana firma prowadzi działalność charytatywną. Po sporządzeniu takiej listy – przyda się ona nie tylko przed najważniejszymi dla nas wydarzeniami ale na co dzień – wybierzmy te firmy, które będą dla nas najbardziej interesujące. Można powiedzieć, że w naszym polowaniu wybraliśmy już zwierzynę. Teraz rozejrzymy się za przynętą. Czyli co możemy zaoferować sponsorowi - jaka jest nasza działalność itd itd, Trzeba się odpowiedni sprzedać w piśmie, które wysyłamy bo to połowa sukcesu.