Autor Wątek: Jakie trzeba spełniać wymagania by mieć stanowisko - RATOWNIK -  (Przeczytany 1522 razy)

Offline bikers

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Witam wszystkich , mam stanowisko mł. ratownik i jakie trzeba spełniać wymagania by mieć stanowisko  - RATOWNIK -. Pracuje już 17 lat i nie mam kursu podoficerskiego bo z nasze komendy na podkarpaciu poprostu nie wysyłają , albo nie chcą.Jestem po kursie podstawowym i jestem kierowcą , mam średnie wykształcenie , czy mogę dostać stanowisko - Ratownik - ? Po ostaniej strasznej podwyżce dostałem 73 zł
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2007, 14:14:43 wysłana przez bikers »

Offline strazakg

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 396
Odp: Jakie trzeba spełniać wymagania by mieć stanowisko - RATOWNIK -
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2007, 20:23:26 »
Z tego co się oriętuje to bez kursu nie dostaniesz 3 grupy czyli ratownika. Ratuje Cię tylko kurs podoficerski.
Pozdrawiam.

Offline piotr998

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.787
  • Najciekawsze historie pisze samo życie.
Odp: Jakie trzeba spełniać wymagania by mieć stanowisko - RATOWNIK -
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2007, 20:30:51 »
Zarówno stanowisko ratownika, jak i ratownika-kierowcy jest stanowiskiem podoficerskim. Aby je otrzymać należy mieć przeszkolenie podoficerskie PSP lub odstępstwo od Ministra SWiA.
"Tam, gdzie wszyscy myślą to samo, w ogóle niewiele się myśli" - H.Geissler
"Kłócić się nie należy, ale jest obowiązkiem jasno określić przeciwstawny punt widzenia." - J.W.Goethe

Offline fireman99

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 80
Odp: Jakie trzeba spełniać wymagania by mieć stanowisko - RATOWNIK -
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2007, 21:38:38 »
tak jak koledzy pisza bez kursu podoficerskiego , a po  nowemu kursu uzupelniajacego  nie ma szans ....... dziwne obyczeje zeby po 17 latach na kurs nie wysłali !!! u nas na  przed zejsciem ze stażu kazdy jeden  jest juz po tym kursie

Offline straz Krakow jrg

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 24