Autor Wątek: Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??  (Przeczytany 13925 razy)

Offline kaka

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Liczą się dobre chęci... :)
Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??
« dnia: Kwiecień 27, 2007, 21:48:32 »
Witam.
Jestem uczniem II kl gimnazjum. jestem straszniue napalony na zawód strażaka. Nie dopuszczam sobie mysle, iż cos mogło by mi to odebrać. mam pewien dylemat. nie wiem którą szkołę mam wybrac po skończeniu gimnazjum. ja osobiście wolałbym iśc do technikum ale rodzice woleli by abym poszedł do liceum. mam nadzieje że ktos pomoże mi w wyboże tej oto szkoły.
z góry dziekuje i pozdrawiam :)

Offline wicher

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 167
Odp: Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:12:53 »
Słuchaj ja teraz jestem w III gim przede mną trudny wybór. To zależy jak się uczysz jakie są profile itp. Musisz się bardzo zastanowić. Technikum daje Ci zawód i maturę a LO maturę i musisz się dalej kształcić. Musisz dopuścić myśl że za pierwszym razem może się nie udać. I trzeba mieć za co żyć. Z kolei liceum (zależy jaki profil) daje większe możliwości i w razie nie dostania się do szkoły strażackiej możesz iśc na studia. Co nie znaczy że po technikum nie dostaniesz się na studia to zależy jak się będziesz uczył. Narazie ćwicz kondycję i umysł.

Offline kaka

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Liczą się dobre chęci... :)
Odp: Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:23:49 »
a ty już wybrałeś??

Offline wicher

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 167
Odp: Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:31:50 »
Znaczy się na pewno ie do liceum prawdopodobnie na mat-fiz.

Offline FireHunter

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 60
  • :)
Odp: Co po gimnazjum..?? Liceum czy Technikum...??
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2007, 23:42:46 »