Autor Wątek: Czy zostać strażakiem???  (Przeczytany 7653 razy)

Offline Antonio998

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 283
  • By inni mogli żyć.
Czy zostać strażakiem???
« dnia: Kwiecień 18, 2007, 17:51:14 »
Temat może bardziej nadaje się do działu "Jak zostać strażakiem", ale wydaje mi się, że ten dział odwiedza więcej zawodowców więc go umieściłem tutaj.

Należę do OSP, oprucz tego pracuję w branży budowlanej (dystrybucja, stanowisko kierowca - magazynier), a wiadomo co dzieję się teraz w budowlance, obroty firmy rosną, jedną podwyżkę już dostałem, szykuje się jeszcze jedna, praca bezstresowa, dodatkowo przymierzam się do założenia własnej działalnośći w branży w której najbliższa licząca się konkurencja jest 40 km odemnie.
Z drugiej strony jest PSP:
- niepewne emerytury,
- 1000 zł przez trzy lata,
- brak możliwości prowadzenia własnej działalności na stażu,
- nie wiem też ile dostałbym na trzymiesięcznym kursie, ale pewnie grosze,
- nie wiadomo kiedy będą podwyżki.
Był u nas dzisiaj kierowca z towarem i powiedział, że jednorazowo dostali prawie 100% podwyżki z 5 zł do ok 10 pracują tylko 8 godz. teraz mają troche więcej roboty to 12. Stawki są pewne na sto procent, bo jak był u nas dwa tygodnie temu inny kierowca od nich to słyszałem jak przez telefon to samo mówił gościowi który pracował u nich przed podwyżką

Wybór jest naprawdę trudny tym bardziej, że od zawsze chciałem pracować w PSP
"Ten jest większy między ludźmi kto umie służyć i kto poświęca siebie dla dobra innych"

Offline tuniek

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 195
Odp: Czy zostać strażakiem???
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2007, 21:41:17 »
Daj se na luz chłopie i pracuj tam gdzie Ci godziwe pieniądze płaca. Bo w strazy tylko ci co na stolkach siedza to zarabiaja godziwa kase .Bo my na podziale tylko ochłapy dostajemy. Chyba że se biuro od razu załatwisz.Jedno jest pewne , póki ni9e zmienimy JEKG mamy przechlapane.

kacper88

  • Gość
Odp: Czy zostać strażakiem???