Odświeżę trochę temat - mam pytanie, jakie dokumenty wymagają u Was, oprócz wniosku? Ode mnie UG żąda potwierdzeń z zakładów pracy (powołując się oczywiście na ustęp 3 art.28), że osoby składające wniosek nie otrzymały wynagrodzenia. Problem w tym, ze wniosek dotyczył powodzi (maj 2010) no i chociażby ja zachowałem wynagrodzenie w tygodniu, przez co nie wnioskowałem o te godziny, ale już za zarwany weekend wnioskowałem. Podobnie inni pracujący, więc jak zakłady mają wystawić zaświadczenie- wyszczególniać godziny? Dwóch nie otrzymało wynagrodzenia więc bez problemu zaświadczenie otrzymają. Kilka osób nie jest zatrudnionych, więc nie ma im kto wystawić zaświadczenia (chyba, że urząd pracy) i pewno o to w UG chodzi, żeby jak najmniej zapłacić. Pieniądze za ten ekwiwalent postanowiliśmy przekazać na zakup sprzętu, tylko że nie będzie w rezultacie czego przekazywać. Jestem na etapie "zbierania myśli" aby na pismo z UG odpowiedzieć, więc wszelkie sugestie mile widziane.