jest taki program u nas co pokazuje pewne informacje czy to budka telefoniczna i z jakiego budynku dzwonią, możne nie jest doskonały ale działa.
Tylko skąd SWD ma wiedzieć czy to numer budki czy budynku publicznego? Bazę automatów z tepsy kiedyś wydębiłem, ale co z innymi operatorami jeśli jest ich więcej na danym terenie? A blokadę czasową? Chyba nie chcesz zablokować dla danego numeru możliwości dodzwonienia się?
Ale po co Ci jakiś program, wszystkie budki TPSA to numery 801xxxxxx a Dialogu żeby nie skłamać 640xxxxxx czy jakoś tak, kiedyś było łatwiej taki wykaz zdobyć bo Tepsa nie była tak roz..... rozłożona na łopatki.
Dostajesz to w formie jakiegoś pliku txt, odpowiednio obrabiasz - dowolny program bazy adresów centralki (nawet SWD) przyjmie import i masz przy dzwonieniu że to budka i to z podanym adresem
Plik powinna zdobyć Operacyjna, ... powinna ... a jak jest wiemy z praktyki ... dodam że jak się chce i umie normalnie rozmawiać to się da
Do tego kłania się to jak masz skonfigurowaną centralkę u siebie i czy centrala miejska przekazuje odpowiednie dane - ustawienia protokołów CLIP i CLIR, u mnie nie ma czegoś takiego jak numer zastrzeżony.
Te dane oczywiście wyświetla program obsługujący daną centralkę lub SWD - oprogramowanie dodatkowe to u nas była podstawa przy doborze nowej centrali tel. po awarii starej (dlatego między innymi padło na Platana). Pan serwisujący naszą centralkę chyba mnie nie lubi
Czy tym programem można zablokować nawiedzoną przed menopauzą co dzwoni całą noc?
Niestety nie bo to niezgodne z prawem ... nie można komuś zablokować możliwości połączenia na nr alarmowy ... a czasem szkoda ... no ale takie prawo.
Dużo gorsze są połączenia na 112 bez kart sim czyli numery typu 501999999, 601000000, 010331234... itd. - kto ma 112 u siebie z sieci komórkowych wie o czym mowa
chodzi Ci o ten TRX?
Tak ten TRX - odpowiednia konfiguracja w zakładce urządzenia/rejestratory - potem zdefiniowanie kanałów i ich nazw i chodzi bez zarzutów. Nie pamiętam teraz czy trzeba mieć odpowiedni certyfikat, chyba nie, oraz musisz jako użytkownik mieć nadane prawa do korzystania z rejestratora.
Oczywiście działa i SWD i dołączone oprogramowanie obsługi rejestratora.
Kiedyś jak zadzwoniłem do Abakusa po 19.00 to mnie opierniczył że to nie sklep 24h
Zależy z czym dzwonisz i jak rozmawiasz, niestety telefony po godzinach pracy to nic przyjemnego - pracowałem w prywatnej firmie i wiem o co chodzi.
Ja jakoś nie mam nigdy większych problemów, zadaje konkretne pytania dostaje konkretne odpowiedzi, kilka problemów już w ten sposób rozwiązałem - wrażenia z serwisu bardzo pozytywne - radzę dzwonić do 15:30
Czy warto dzwonić do Abakusa z informacjami i uwagami, czy tylko mi się raz może trafiło zadzwonić w czasie dobranocki?
- zależy od pytań, jeśli jest to pytanie typu a czemu ta karta jest taka .......... i mam to i to wypełniać, a czemu w meldunku jest tak i tak, po co ja mam kartę wypełniać tak i tak to przepraszam ale sam bym lekko wyszedł z siebie - to pytania nie do Abakusa a do ....
Jeśli pytasz o konkretne problemy typu jak skonfigurować takie a takie urządzenie, przy uruchomieniu takiego a takiego mechanizmu to i to nie działa, błędy katalogu SiS typu ... nie można sprzętu logistycznego (słynne łopaty) "podpiąć" pod auto to nie ma problemu, przynajmniej ja go nie miałem ani razu.
Lepiej po prostu zrobić sobie listę problemów i potem wysłać ją mailem, ludzie z Abakusa naprawdę przy tak ogromnym projekcie mają masę pracy.
Marzy mi się: abym nie musiał odpalać 10 programów za każdym razem i wpisywać kody z karty i czekać, czekać, czekać na zalogowania a czas to życie.
- czy chodzi o słynną lokalizację abonenta dzwoniącego na nr alarmowy
Jak tak to Twoja KM/KP razem z kartami powinna dostać na płytce taki programik który automatycznie szuka numeru u różnych operatorów. Uruchamiasz raz, wpisujesz kod karty dla odpowiedniego certyfikatu i później już tylko szukasz danego numery - czysto teoretycznie bo rozwiązanie tymczasowe napawa mnie pustym śmiechem, totalna kicha, jedyne co namierzysz to miejscowość i tyle z dokładności.