No teraz mogę powiedzieć co nieco o tym samochodzie. Używamy go od ponad pół roku. GBA Mercedes Atego 1326 od Stolarczyka. Podwozie nawet niezłe. Samochód ma niezłe przyspieszenie, jest stabilny na zakrętach, na dziurach kabina tak goni, że ciężko się skupić na czymkolwiek, ale samochód prowadzi się nieźle. Do tej pory mieliśmy 2 usterki, sądząc już po ich naprawieniu spowodowane przy zabudowie (źle wkręcony przewód ciśnieniowy do zbiornika - wykręcił się, oraz przewód ciśnieniowy biegnący do elektrozaworu i do autopompy wkręcony w zły zbiornik - skutek pęknięcie elektro zaworku). A i najważniejsza usterka kabina siedzi na lewą stronę. NIkt dokładnie nie wie dlaczego. Co do zabudowy, to autopompa Stolraczyk 20 HP już się popsuła (zatkało się urządzonko do zasysania). Wlew do zbiornika ma takie sitko, ze motopompą szlamową, czy pływającą potrzeba około 8 min na napełnienie zbiornika. Po odebraniu auta trzeba było wziąć nitownice i przynitować balchy wykończenia skrytek. A tak poza tym to całkiem fajny samochód.
Do kolegi, co ma 600-700 tys zł. Za tą kasę to możesz kupić nówkę GCBA 5-8/X z kabiną brygadową.