Służba > Forum ochotników
Zmiany zarządu w KRS - jakie dokumenty potrzebne?
Agata:
Czy można dokumenty dotyczące zmian zarządu w KRS złożyć elektronicznie?
rafal.bula:
--- Cytat: Agata w Listopad 26, 2021, 11:24:36 ---Czy można dokumenty dotyczące zmian zarządu w KRS złożyć elektronicznie?
--- Koniec cytatu ---
Niestety nie ma takiej możliwości.
rocky323:
Witam :straz:
Czy ktoś zna może druki aktualnych dokumentów potrzebnych do zmiany w KRS?
Ponieważ na zebraniu zrezygnował Prezes i Skarbnik, i dobraliśmy 2 osoby do zarządu.
kwas:
--- Cytat: rafal.bula w Grudzień 04, 2021, 08:12:22 ---
--- Cytat: Agata w Listopad 26, 2021, 11:24:36 ---Czy można dokumenty dotyczące zmian zarządu w KRS złożyć elektronicznie?
--- Koniec cytatu ---
Niestety nie ma takiej możliwości.
--- Koniec cytatu ---
Jest taka możliwość poprzez Portal Rejestrów Sądowych. Wszystko załatwiasz elektronicznie. Papierowo musisz wysłać tylko oryginalne dokumenty. Nie testowałem jeszcze, czy jak wniosek i załączniki podpiszesz elektronicznie to czy wtedy już nie będziesz musiał wysyłać oryginałów papierowo.
Pan_Kałamarz:
Ja już testowałem. Wniosek w Portalu Rejestrów Sądowych wypełnialiśmy elektronicznie, obok siedział Prezes jednostki, który podpisał dokumenty elektronicznie swoim profilem zaufanym. Po paru dniach przyszło jednak wezwanie z KRS, żeby dosłać oryginały dokumentów takich jak: uchwała i lista obecności. Sąd rejestrowy wymaga przesłania oryginałów, które zatrzymuje w swoich aktach, zatem nie zapomnijcie przed wysłaniem sporządzić kopii dla siebie.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej