Autor Wątek: Szkoły I Praca Dla Miłośników S.p  (Przeczytany 2985 razy)

jede z tych ,co mają piękne marz

  • Gość
Szkoły I Praca Dla Miłośników S.p
« dnia: Listopad 26, 2003, 12:46:43 »
hej strażacka brać!jestem uczniem 4 kl.liceum i czy zdam maturkę czy też nie, spróbuję swoich sił i postaram się dostać (w co wątpie)do  jednej ze szkół pożarniczych.bardzo irytują mnie niektóre kwestie które kierowane są w stronę przyszłych kandydatów na uczniów w skołach pożarniczych.wiem ,że kryteria przyjęć muszą być wysokie gdyż polskie pożarnictwo musi mieć najlepszych z najlepszych ,którzy się starają o edukację w kierunku pożarniczym.jednak zdażają się przypadki(nikt o tym nie mówi na szeroką skalę),gdzie przyjmowane są bogate pokraki które podpłacając odpowiednim ludziom ,zostają przyjęci i po upływie jakiegoś czasu ,mówią że ich to nie interesuje,że musiał tam iść bo tata urzędnik ,lub znajomy wpływych ludzi załatwił synowi szkołę po ktorej synuś będzie miał pracę.myślę ,iż do szkół pożarniczych powinni przystępować ludzie dla których straż pożarna jest sposobem na życie,jest cząstką ich ciała i ducha,kochają straż ponad inne wartości,wyrzekają się wielu spraw i przyjemnych rzeczy dla ukochanego pożarnictwa,popowinnni przystępować ludzie wiążący życie czynne z pożarnictwem.takich ludzi jest masa,najczęściej są to członkowie OSP lub ludzie którzy mają kontakt ze strażą pożarną,jednak takie osoby widząc kryteria i oceniając własną  sytuację materialną lub własne predyspozycje fizyczne ,zniechęcają się do próby własnych sił, i ich piękne marzenia przepadają w gruzach szarej rzeczywistości ,stając się dostawcom w hurtowniach lub pracownikiem fizycznym.szkoły pożarnicze powinny pomóc takim ludziom spełniać swoje marzenia związane z ze strażą pożarną,poprzez ulgowe traktowanie członków osp sprawdzając ich zaangażowanie w polskie pożarnictwo w czasie edukacji w szkołach pożarniczych;organizować  odzielne wstępne przygotowanie dla starających się członków osp do testów z wybranyc