Autor Wątek: regulamin organizacyjny ??  (Przeczytany 1318 razy)

Offline paciek

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 92
regulamin organizacyjny ??
« dnia: Październik 11, 2006, 21:39:36 »
Mam pytanie... jak w tytule co to jest regulamin organizacyjny komendy  kiedy sie go pisze po co i co zawiera a takze czy ustala on ilosc etatow w danej komendzie
I jeszcze jedno czy teraz jest jakas pora zmiany tego regulaminu ze wszyscy mowia... "trzeba czekac na nowy regulamin" dlaczego nagle wszystko i wszyscy na to czekaja?

Offline huncio

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 293
Odp: regulamin organizacyjny ??
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2006, 22:14:27 »
tek w tej chwili jest pora na zmiane regulaminu, spowodowane jest to wyjsciem nowego rozporzadzenia w sprawie organizacji komend.
Regulamin organizacyjny okresla ile osob, ma pracowac w konkretnym wydziale i jakie zadania ma on realizowac. Regulamin okresla tez podleglosc sluzbowa w komendzie, kto kim rzadzi i za co odpowiada. Regulamin okresla tez kwalifikacje dla danego stanowiska ( maksymalny stopien sluzbowy, grupo uposazenia na danym stanowisku).

Co do ilosci etatow to czesciowo okresla to wyzej wspomniane  rozporzadzenie, np ,ze w kategorii IV komend  w biurze ma byc maksymalnie 11 osob a na podziale conajmniej 33 itd.

Dokladna ilosc osob/etatow okresla komendant wojewodzki dla danej KP/KM.