Dyskusje strażaków
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
»
Służba
»
Forum ochotników
(Moderatorzy:
Sylwek
,
wujo 2010
) »
Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika (Przeczytany 2471 razy)
daiman998
Stary Wyga
Wiadomości: 234
Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
dnia:
Październik 26, 2019, 22:14:46 »
Czy ktoś z was używa w OSP gotowych arkuszy excela, które pozwalają generować raporty, albo prowadzić jakąś ewidencję?
Kiedyś takie coś widziałem i lepsze niż nie jeden program. Może ktoś się podzieli?
Zapisane
Fireman81r
Bywalec
Wiadomości: 75
Odp: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
Odpowiedź #1 dnia:
Październik 27, 2019, 12:09:40 »
Jakiego typu raporty bądź ewidencje Cię interesują bo myślę że na potrzeby OSP to pierwsza osoba znające podstawy Excela jest w stanie wam taki "program" napisać.
Zapisane
DusząisercemOSP
Bywalec
Wiadomości: 36
Odp: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
Odpowiedź #2 dnia:
Październik 27, 2019, 18:43:05 »
Jest taki program dla OSP próbowałem na wersji testowej i wszystko fajnie wychodziło, niestety jest to płatne.
Zapisane
Fireman81r
Bywalec
Wiadomości: 75
Odp: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
Odpowiedź #3 dnia:
Październik 28, 2019, 08:28:25 »
Tu był podobny wątek
https://forum.osp.org.pl/viewtopic.php?t=12702
...może was zainteresuje
Zapisane
andoria
Strażak Sam
Wiadomości: 306
Odp: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
Odpowiedź #4 dnia:
Listopad 06, 2019, 09:09:49 »
Niestety chroniczny brak czasu. Generalnie programu używam, ale spotkałem się kiedyś z danymi w excelu o działało to dużo lepiej. Przede wszystkim Excel daje większe możliwości rozwoju. Pytam szczególnie pod kątem rozliczania paliwa. Trzeba zakasać rękawy i samemu wziąć się do pracy.
Zapisane
Fireman81r
Bywalec
Wiadomości: 75
Odp: Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika
«
Odpowiedź #5 dnia:
Listopad 06, 2019, 14:49:27 »
Jak chcesz to narysuj na kartce jak ma wyglądać ta tabela i wyślij zdjęcie, no i co chcesz żeby ta tabela dokładnie "robiła". Jak będę miał czas i zadanie mnie nie przerośnie (mam na myśli makra) to chętnie pomogę ...A może ktoś z kolegów jak zobaczy na czym Ci dokładnie zależy to też się odezwie.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
»
Służba
»
Forum ochotników
(Moderatorzy:
Sylwek
,
wujo 2010
) »
Arkusze Excel - ułatwienie pracy ochotnika