Autor Wątek: Stażysta a dodatek mieszkaniowy  (Przeczytany 10328 razy)

Offline twardzielino

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
Stażysta a dodatek mieszkaniowy
« dnia: Wrzesień 16, 2006, 11:07:58 »
Witam.Szukam informacji na temat tzw.dodatku za brak lokalu mieszkalnego.Pracuję od kilku miesięcy w PSP jako stazysta i doszły mnie sluchy,ze jest szansa otrzymać kase z tego tytułu.Obecnie wynajmuję lokal wraz z zoną i synem.Praszę o pomoc w tej sprawie.pozdrawiam.

Offline piotr998

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.787
  • Najciekawsze historie pisze samo życie.
Odp: Stażysta a dodatek mieszkaniowy
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2006, 12:18:30 »
Niestety, ale nie masz na to szans. Zgodnie z art. 78 ustawy o PSP równoważnik za brak lokalu mieszkalnego przysługuje tylko strażakowi w służbie stałej. > Art. 78. 1. Strażakowi mianowanemu na stałe przysługuje równoważnik pieniężny, zwany dalej "równoważnikiem za brak lokalu mieszkalnego", jeżeli on sam lub członkowie jego rodziny, o których mowa w art. 75, nie posiadają w miejscu pełnienia służby albo w miejscowości pobliskiej lokalu mieszkalnego lub domu na podstawie przysługującego im tytułu prawnego oraz nie zachodzi przypadek określony w art. 82 ust. 5.
"Tam, gdzie wszyscy myślą to samo, w ogóle niewiele się myśli" - H.Geissler
"Kłócić się nie należy, ale jest obowiązkiem jasno określić przeciwstawny punt widzenia." - J.W.Goethe

Offline szynder

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 70
Odp: Stażysta a dodatek mieszkaniowy
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2013, 08:20:47 »
Odświeżam wątek.
Proszę o pomoc w pewnej sprawie. Wiadomo na stazu nie należy mi się dodatek, ale chodzi mi o to by juz teraz coś zacząć działać ( o ile do tego czasu będzie jeszcze ten dodatek)
Otóż mam dziewczyne, która ma dom przepisany od dziadków. W maju 2015 roku mamy ślub. Po ślubie będzie wynikać z tego, że posiadam mieszkanie bo przyszła żona je ma i wynika z tego, że dodatek nie będzie się należał. A teraz taka sytuacja: