Witam serdecznie!
W związku z pozyskaniem przez nasze OSP dwóch nowych pojazdów (używane GBA oraz nowy GLBM) chcemy pozbyć się dwóch samochodów posiadanych obecnie (GLBM, GBM). Problem w tym, że chcielibyśmy pozyskać je ze stanu miasta, które prawnie jest ich właścicielem i wpisać na stan OSP. Z pieniędzy zarobionych ze sprzedaży moglibyśmy wyposażyć i wyszykować nowe nabytki. Czy ktoś, kiedyś w swoim OSP już miał do czynienia z takim tematem i nabył prawa do pojazdu od gminy? Jeżeli tak to gdzie należy rozpocząć taką drogę? Wydział Zarządzania Kryzysowego? Prezydent?
O ile GLBM mógłby zostać przekazany innemu OSP w rejonie powiatu, o tyle GBM jest autem kompletnie nienadającym się do działań na terenie naszego powiatu i przez ostatnie lata był "zrzutem" który ostatecznie trafił do naszej jednostki tylko i wyłącznie z racji największych garaży.