Witajcie druhowie!
Swoje zapytanie kieruję głównie do skarbników ale też proszę strażaków o innych funkcjach o podpowiedź jeśli znają temat.
A pytanie brzmi tak: czy ktoś korzysta w jednostce z programów komputerowych do obsługi rachunkowości kasy w jednostce??
Nie mówię tu oczywiście o wielofunkcyjnych programach do zarządzania całą jednostką typu np "mOSP. Ich funkcjonalność posiada opcję do obsługi kasy ale ceny zakupu są kosmiczne. Na takie fanaberie to zarząd raczej środków nie przyzna.
Z kolei typowe programy księgowe są bardzo rozbudowane a do obsługi kasy gotówkowej i konta bankowego nie są funkcjonalne tak jak trzeba.
Obrabianie dokumentów metodą "kartki i długopisa" bywa już męczące a każda drobna pomyłeczka prowadzi do tego, że swoją robotę zaczynasz od nowa
Liczę na głosy w dyskusji
Pozdrawiam
EDIT:
Ok, może opisałem to mało precyzyjnie
Chodzi też o drukowanie dokumentów KP, KW, Raportów kasowych itd.
Czyli ograniczyć ręczne wypisywanie praktycznie do zera