Ja myśle że inne firmy mają lepsze rozwiązania niż Ford. Chyba lepiej jest gdy przedział pasażerski jest oddzielony od "skrzyni ładunkowej" tak jak na poniższych zdjęciach:
Pierwszy z nich to GLBA na podwoziu MITSUBISHI CANTER.
Wyposażenie:
Zbiornik wodny 1500 l,
Zbiornik środka pianotwórczego 150 l
Zwijadło szybkiego natarcia 60 m
Nasady: tłoczne 2x75, ssawna 1X110
Elektroniczny pomiar poziomu cieczy
Dozownik środka pianotwórczego
Armatura wodna
Pneumatyczny maszt oświetleniowy 2x1000 W
Agregat prądotwórczy 2,2 kW
Wyciągarka elektryczna 4t
Ilość miejsc- 7 (1-2-4)
Możliwość założenia drabiny na dachu
Drugi z nich to GLBA na podwoziu IVECO TURBO DAILY.
Wyposażenie:
Zbiornik wodny 1000 l,
Układ zasysający,
Elektroniczny pomiar poziomu wody,
Linia szybkiego natarcia 60 mb,
Nasady:
Tłoczne: 2x75
Ssawne: 1x110
Napełnianie hydrantowe: 1x75
Mocowanie 2 sztuk aparatów powietrznych,
Zestaw uchwytów na sprzęt
Wyposażenie opcjonalne:
Przednia osłona rurowa
Elektryczna wciągarka 2,7 t
Pneumatyczny maszt oświetleniowy o wysokości 5 m
z najaśnicami o mocy 2x1000 W
Fala świetlna z tyłu pojazdu