Ja mam taką tablice rozdzielczą. Przełączniki od lewej: są dwa nieopisane, u mnie włącza się na nich światła przeciwmgielne przednie pod zderzakiem i szperacz, do góry szperacz z przodu, do dołu prawdopodobnie gniazdko szperacza z tyłu przy zaczepie (nigdy tego nie sprawdzałem).
Grupa przełączników z prawej strony, te opisane piktogramami od lewego: włącznik z taką płaską dźwigienką to światła awaryjne; okrągły wyciągany pierwsza pozycja światła postojowe, druga pozycja światła mijania; trzeci załączanie przedniego napędu; czwarty światło oświetlenia kabiny kierowcy; piąty to wentylator nadmuchu, przełączenie w górę mocny nadmuch, w dół słaby nadmuch; ostatni to prawdopodobnie sterowanie odcięciem akumulatorów (u mnie jest przeniesiony włącznik masy w okolice stacyjki).
Ciemnoczerwony przycisk obok manometru ciśnienia oleju to załączenie blokady tylnego mostu.
Kontrolki, górny rząd od lewej: czerwona, przystawka odbioru mocy(napęd autopompy, u mnie nieużywana bo mam jelcza 008 z motopompą i brak jest przystawki); pomarańczowa, rezerwa paliwa(u mnie nie działa); czerwona, światła awaryjne; następna czerwona, niski poziom powietrza w zbiornikach: następna czerwona, brak ładowanie akumulatorów: ostatnia zielona wg piktogramu to załączenie blokady tylnego mostu( u mnie ta kontrolka nie działa).
Kontrolki, drugi rząd od lewej: zielona, luz skrzyni reduktora; druga zielona, przedni napęd; niebieska, światło drogowe; zielona, migacze; ostatnia zielona to kontrolka podgrzewania płomieniowego przed startem zimnego silnika na mrozie(nigdy nie miałem okazji palić silnik w ten sposób).
Włącznik na lewej stronie tablicy to prawdopodobnie załączenie przystawki(autopompy, u mnie nie występuje).
Jeśli pomogłem to proszę bardzo.