Autor Wątek: SA PSP Poznań, problem.  (Przeczytany 2375 razy)

Offline Strazak951

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
SA PSP Poznań, problem.
« dnia: Listopad 01, 2016, 22:56:15 »
Witam. Jestem w 3 klasie technikum. Nie ma ono nic wspólnego ze strażą, lecz chce iść do SA PSP Poznań. Czy jeżeli chce się tam dostać to muszę napisac mature z fizyki lub z chemii? Nie mam tych przedmiotów od 1 klasy, więc pojawia się problem. Czy można bez tego starać się o bycie strażakiem czy konieczna jest ta matura z tych przedmiotów

Offline Fanatyk.

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 264
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 02, 2016, 09:26:10 »
Nie jest konieczna ale i tak masz testy wewnętrzne z fizyki i chemii podczas naboru więc nauka wskazana;)

Offline MalySojek95

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 54
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 02, 2016, 15:31:17 »
Aktualnie nie wiadomo jak to będzie z tymi maturami do szkół Apirantów, ale to nie zmienia faktu żeby się dostać swoje podstawy z chemii i fizyki musisz mieć.

Offline quebahombree

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Cel: Kraków 2017
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 02, 2016, 15:42:00 »
Ludzie serio, tak ciężko sprawdzić, przecież wszystko odnośnie rekrutacji pisze na stronie SA PSP jak byk.

Offline mish3lls

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 684
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 02, 2016, 17:46:58 »
Ale niby zasady maja sie zmienić

Offline quebahombree

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Cel: Kraków 2017
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 02, 2016, 19:27:59 »
Skąd ta pewność?

Offline wrona

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 103
  • SA Poznań, WSOWL
Odp: SA PSP Poznań, problem.
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 02, 2016, 19:29:37 »