Autor Wątek: Angielskie prawo jazdy  (Przeczytany 1586 razy)

Offline CVY

  • str.
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 35
  • KP PSP
Angielskie prawo jazdy
« dnia: Lipiec 25, 2016, 11:39:17 »
Witam serdecznie.
Przedstawię swoją sytuację i problem, ponieważ nigdzie na forum i google nie potrafię znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Mianowicie aktualnie przebywam za granicą, dokładnie w UK. Jestem kierowcą ciężarówki i tym samym wymieniłem swoje polskie prawo jazdy na angielskie (pracodawca tego wymagał). Przygotowuję się do naborów do PSP i ciekawi mnie kwestia akceptacji tego dokumentu podczas naboru. Generalnie jesteśmy w UE i prawo jazdy uzyskane w którymkolwiek kraju członkowskim powinno być akceptowalne wszędzie. Ciekawi mnie sytuacja, kiedy to przylecę na nabór i udam się z kompletem dokumentów do komendy i jednym z nich będzie angielskie prawo jazdy (uzyskane w Polsce, jeszcze przed wyjazdem do UK) :gwiazdki:. Może ktoś z Was wie, jak to ma się w kwestii prawnej i jak spojrzy na to komisja rekrutacyjna? Nie chcę sytuacji, kiedy to sprawnościówka i cała reszta będzie przygotowana na 200%, a uwalą mnie na głupim kwicie :cooo:. Jeżeli nie akceptują to niestety czeka mnie wymiana uprawnień w wydziale komunikacji na polskie.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Offline b3tomek

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 466
Odp: Angielskie prawo jazdy
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2016, 21:36:39 »
rezygnacja z pracy w uk jako kierowca  :huh: powołanie kolega poczół  -_- a co do Twojego pytania nie mam pojecia :cooo:

Offline Stanis

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 103
Odp: Angielskie prawo jazdy
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2016, 21:49:51 »