Autor Wątek: pytanie do życzliwych:)  (Przeczytany 5151 razy)

Offline bartas

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 29
pytanie do życzliwych:)
« dnia: Maj 10, 2006, 10:39:28 »
Witam. Mam pytanie, jezeli ukonczylem staż i kurs podoficerski, jestem po studiach cywilnych technicznych, jaki moge czy powinienem otrzymac stopien?? (oczywiscie nie mowie o oficerskim, bo narazie jestem na uzupelniajeacych sgp). dzieki za odpowiedz. pozdrawiam

Offline dima

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: pytanie do życzliwych:)
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2006, 14:32:51 »
Strażak weź sobię ustawę o PSP (znowelizowaną) i nie zawracaj gitary. Jeśli sam nie będziesz czytał przepisów to każdy może ci źle doradzić a nawet złośliwie zrobić w konia. Z tego co czytam jesteś po studiach to powinieneś dać sobie radę. Pozdrowienia.
każdy kij ma trzy końce

Offline MAKINTOSZ

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 18
Odp: pytanie do życzliwych:)
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 11, 2006, 00:46:21 »
Dima Ty to jesteś życzliwy, niech Cie drzwi ścisną....
Każdy mierzy swoją miarą kolego!!!!!!!! ^_^ ^_^ ^_^
 :rolleyes:

Offline dima

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 56
Odp: pytanie do życzliwych:)
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 11, 2006, 08:53:03 »
makintosz trzeba się rozwijać a nie czekać jak będzie podane na tacy, podejrzewam że sam jesteś jakims komediantem powiatowym któremu sa potrzebni ciemni i niewykształceni strażacy do manipulowania nimi
każdy kij ma trzy końce

Offline bartas

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 29
Odp: pytanie do życzliwych:)
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 11, 2006, 15:48:11 »
mhh widze ze nie ma zadnych zyczliwych osob, szkoda poprostu chcialem sie dowiedziec bo moze ktos jest w takiej sytuacji,pzdr

Offline azotox

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 394
Odp: pytanie do życzliwych:)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 11, 2006, 17:48:53 »
Po ukończeniu kursu podoficerskiego powinieneś dostać najniższy stopień podoficerski - sekcyjnego. Ukończenie studiów i stażu nie ma tu nic do rzeczy.