Autor Wątek: Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !  (Przeczytany 2015 razy)

Offline bidon123

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !
« dnia: Kwiecień 29, 2015, 09:01:59 »
Nie wiem jaką szkołę wybrać jestem przeciętnym uczniem ale to tylko z lenistwa .Mam do wybory liceum o profilu bio-chem lub technikum elektryk,mechanik nie wybrałem liceum najlepszego w mieście bo wiem że byłoby tam bardzo trudno.Dodam że w przyszłości chciałby próbować do SGSP i aspirantki.


Offline danielek1212

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 113
Odp: Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 29, 2015, 09:16:31 »
Spójrz nawet  parę tematów  pod Twoim jest takie samo pytanie   :fiuu: Nie idź na łatwiznę  tylko użyj opcji szukania  a   znajdziesz  odpowiedzi na Twoje pytania  :komp:
"Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia" :straz:

Offline aspirantdrops

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 27
Odp: Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2015, 09:23:05 »
Licz się z tym , że w technikum sam będziesz musiał nadrobić materiał z chemii i fizyki ... Nie baw się na pewno w żadne szkoły "mundurowe" .

Offline rabbitv

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 592
Odp: Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 29, 2015, 17:18:02 »
.
« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2016, 18:39:35 wysłana przez rabbitv »

Offline MartaF

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
Odp: Pomoc w wyborze szkoły ponadgimanazialnej !
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 08, 2015, 11:20:23 »
Bez względu od wybranej szkoły ponadgimnazjalnej, zawsze można też udać się na kurs mundurowy, przygotowujący do rekrutacji w Straży Pożarnej i innych służbach mundurowych. Wtedy łatwiej dostać się do wymarzonej mundurówki.

Znalazłam taką ofertę https://www.facebook.com/kursprzygotowawczysluzbmundurowych?ref=aymt_homepage_panel - godne uwagi!

Offline Levy

  • Per aspera ad astra
  • VIP
  • *