Nie wiem, ale to chyba troszkę przerost formy nad treścią, z tego co mówisz o większych zdarzeniach.... Na większych zdarzeniach są zastępy z właściwych terytorialnie JRG, które same piszą meldunki. Dyżurnemu potrzebny jest tylko i wyłącznie Wasza obsad :gwiazdki:a w tych przypadkach...
U nas wygląda to tak (OSP):
1) samodzielne zdarzenie - telefon na PSK - skład, co zastaliśmy, więcej danych, co robiliśmy, w zwrotce dostajemy czasy.
2) zdarzenie z PSP - tylko telefon z info o obsadzie.
3) dyżurny nie ma czasu na zebranie info - skład i reszta informacji leci mailem - w mailu zwrotnym czasy.
Poza tym, meldunek (info ze zdarzenia) powinno być wypełnione jak najszybciej, a jeśli po samodzielnym zdarzeniu przekażecie takie coś po tygodniu... nie ma w ogóle takiej opcji. Chyba, że reszta leci telefonicznie a to tylko kwit do teczki.