W SA przez prawie półtora roku roku człowiek trochę widział i pojeździł do ciekawych zdarzeń. Na JRG takich zdarzeń już nie trafiam. Ogólnie jak najbardziej kandydatka nie odstaje od służby na JRG i spokojnie ten staż mogliby doliczyć.
A ja mam odmienne zdanie i jeśli kadrowa się zgodzi to zsumuje mi wyjazdy absolwentów dziennych szkół i zestawie to z kartami chłopaków co mają 4 lata służby na PB. Zobaczymy co wyjdzie.
Wg projektu masz rację ale wg przewodniczącego to są pomyłki.
Bo to jest pierwsza wersja nad którą pracował zespół i jest już potężnie zmodyfikowana. Więc może twój przewodniczący widział wersję końcową. Po prostu obecne na forum tabelki są już nieaktualne i pochodzą prawdopodobnie z końca września.
Wg mnie to jak można traktować te same stanowiska w dwojaki sposób. Prawda jest taka, że twórców tego rozporządzenia wyleczy ustawa i konstytucja gdzie wszyscy powinni być równi wobec prawa a w tym przypadku (zastępcy dowódcy zmiany) od oficerów wymaga się więcej (konieczność spełnienia art. 36 pkt.6) za ten sam profit.
Ale tak jest i nic ich nie wyleczy, bo mają rację to są wymagania minimalne to, że ktoś spełnia wyższe wymagania to in plus dla niego ale przepis po prostu został złagodzony. Konstytucja istnieje od 1997 r. ustawa o PSP od 1992 a wymagania na stanowiska zmieniały się kilka razy, były stanowiska łamane (2006) był załącznik nr 6 (2009) teraz po prostu z tego co widzę powstaje hybryda tych przepisów.
Taka mała uwaga. Rozporządzenie nie przewiduje dyżurnego i zastępcy dyżurnego operacyjnego w komendzie III i IV kat.
I to wg mnie ten błąd techniczny dotyczący SK (o którym wczoraj wspominałem) ale wystarczy wywalić indeks 10 i jest po zabiegu.