Jest to mój pierwszy post na forum, witam wszystkich.
W mojej miejscowości tworzy się stowarzyszenie miłośników naszej wioski. Ma ono walczyć o środki z unii, instytucji oraz od sponsorów na ogólny rozwój, rozrywkę dla mieszkańców, infrastrukturę. Zarząd tego stowarzyszenia jako siedzibę upatrzył sobie naszą remizę, jako że jest to jedyne (oprócz szkoły) miejsce stricte publiczne, "należące do obywateli" . Z ich zapewnień wynika że najbardziej zależy im na użyczeniu adresu, a nie na fizycznej możliwości przebywania i spotykania się w budynku remizy.
Moje pytanie:
-Czy macie jakieś doświadczenia z innymi organizacjami na terenie waszych remiz?
-Remiza jest własnością gminy, czy możemy im użyczyć pomieszczenia bez jej wiedzy, skoro sami remizę użyczamy?
-Co o tym ogólnie sądzicie?
Pytam bo chciałbym mieć jako takie rozeznanie przed udaniem się do urzędu gminy.
Pozdrawiam