Autor Wątek: Dokumenty rekrutacyjne  (Przeczytany 1468 razy)

Strażak90

  • Gość
Dokumenty rekrutacyjne
« dnia: Sierpień 21, 2013, 23:48:03 »
Witam, nie mogę  używać opcji szukaj na forum, więc chcę spytać się Was. Jak powinien wyglądać list motywacyjny oraz życiorys ? Życiorys ma być napisany jak zwykłe CV do pracy czy w formie opisowej ? Może ktoś z Was już pisał powyższe dokumenty i chciałby się podzielić podpowiedziami :)

Pozdrawiam.

Offline Arnie

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 125
Odp: Dokumenty rekrutacyjne
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 27, 2013, 19:58:58 »
Jeżeli do Komendy Miejskiej to powinno być określone na stronie, że życiorys oraz list motywacyjny ma być w formie pisanej ręcznie. Ja, jak składałem to pisałem coś jak list, z tego co przeglądałem strony Komend to chyba wszystkie miały, że CV i LM ma być w takich formach. To Ci powinno pomóc http://www.zaradni.pl/praca-i-kariera/jak-napisac-zyciorys/1,6022 oraz List motywacyjny http://www.listmotywacyjny.biz.pl/

Offline piotr92strazak

  • Cel: PSP
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.162
Odp: Dokumenty rekrutacyjne
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 27, 2013, 21:46:16 »
życiorys w formie opisowej po kolei co i jak
Straż- Pasja, Miłość, Duma, Honor