Autor Wątek: ZSTW Trzciana , moja strażacka przyszłość .  (Przeczytany 5296 razy)

Offline Daniel112998

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 11
ZSTW Trzciana , moja strażacka przyszłość .
« dnia: Lipiec 03, 2013, 01:19:46 »
Witam ! To mój pierwszy post na tym forum więc wszystkich GORĄCO witam i z góry przepraszam , gdybym zrobił coś nie tak .
Przejdźmy do rzeczy . Mam 16 lat i jestem uczniem 3 klasy gimnazjum po jego skończeniu planuję iść do Liceum w Trzcianie k. Rzeszowa o profilu pożarniczym . Szkoła z tego co wiem od znajomych , którzy się tam uczą kładzie bardzo duży nacisk na chemię , fizykkę , matematykę oraz biologię ze względu na wypadek gdyby ktoś chciał zostać RM. Dodatkowymi atutami tej szkoły jest to ,że mogę w niej zrobić prawo jazdy kat . B i z tego co wiem również od roku C , kurs dowódzcy OSP , płetwonurka i chyba coś jeszcze tam było . Oczywiście wiąże się z tym ,że papier czyli w tym wypadku broszurka "przyjmie" wszystko i nie wszystko w praktyce wygląda tak ślicznie  ^_^ Pewne jest to ,że jeżeli podejdę do sprawy sumiennie chemię i fizykę będę umiał bardzo dobrze .

I tutaj moje pytania , które mnie nurtują najbardziej :
Czy polecieć na "strażakowanie" wwyżej wumienionym liceum czy wybrać normalne ?
Jeżeli już zdecyduję się na LO "Pożarnicze" to jakie w miare dobre i tanie buty wybrać ?
Czy ćwiczenia sprawnościowe mogę zacząć już od 16 roku życia ? Moje wyniki to niestety tylko 6 podciągnięć czas na 1000 m to 3:03 a na 50 nie pamiętam ale też w miare ok .

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :)



Tutaj fotki z ćwiczeń w LO : https://picasaweb.google.com/105640043852206784180/KursPEtwonurkaPolanczyk2012
https://picasaweb.google.com/105640043852206784180/CwiczeniaPozarniczeCiecieSamochodu2012
https://picasaweb.google.com/105640043852206784180/CwiczeniaPozarniczeILO2012
https://picasaweb.google.com/107223849873353034257/CwiczeniaILODrabiny#
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2013, 01:23:04 wysłana przez Daniel112998 »

Offline Fireman22