@Sylwek, to co pokazujesz, to terminal statusów o czym wcześniej wspominałem. To co pokazał @Rubicon to bardziej podchodzi pod SWD.
@Remfire, ja odnoszę się do tego co napisał tu @Rubicon (a nie pokazał na fotkach). To co Ty widziałeś może zrobiło na Tobie wrażenie, ja nie potrzebuje w wozie info do którego szpitala mam odwieźć poszkodowanego, bo nie świadczę takich usług. Wezwania innych służb czy wozów też nie mają dla mnie żadnego znaczenia. po co Ci to? poza tym, że tylko obciąża system i powoduje, że na ekranie masz masę nieprzydatnych informacji. Bardziej to przypomina system, który u nas posiadają taksiarze.
Kwestia map to kwestia aplikacji, nawet sieci hydrantowej czy gazowej (tylko najpierw należałoby zrobić taką mapę dla każdego miejsca w kraju). Bardzo przydatne, ale trzeba za tym pochodzić. Ja w swoim rejonie mam mniej więcej aktualną mapę sieci hydrantowej na PA, ale sami jeździliśmy i sprawdzaliśmy poszczególne hydranty nanosząc je na mapę.
Można więc zadać sobie pytanie, czy taki system na każdym! wozie (również jednostek ochotniczych) byłby przydatny? Czy nie wystarczy mieć coś takiego na stanowisku kierowania? Jeśli już mobilne, to uważam, że jedynie dla KDR przy większych akcjach (czyli SDŁ, SOp). Dowódca zastępu niech się lepiej skupi na swoich zadaniach, zamiast obsługiwać komputer.
ps. wiesz, czasem ten stary GBA na 244 spisuje się dużo lepiej niż nówka GBA i znam ludzi, którzy do tej pory twierdzą, iż w niektórych sytuacjach nie ma lepszego wozu. No i widzisz, nam Polaczkom nie mieści się to w głowie, mamy swoje realia a jednak radzimy sobie. Ot, zagwozdka.