Trzeba zatem pobronić Horpolu trochę przed trolami.
Uśmiałem się tą nagonką na Horpol. Strefa 998 to
firma w kapciach i na kapcie zarabia. Horpol zatrudnia 50 osób, wydaje wiele materiałów reklamowych, ma handlowców w terenie, którzy jeżdżą i pokazują strażakom towar, a to KOSZTUJE! Stąd kwestia marży. Normalna sprawa. Nie może być to powodem negacji, ale tu chyba zakompleksione ludziki są chyba. Albo podstawione. Taki strazakzewsipolska - podstawiona osoba: 3 posty na forum, pogmatwane pomówienia nt Horpolu. Skoro nie zrozumiał co do niego mówił handlowiec to może jest wina braku edukacji. Jak ktoś jest kałmukiem to nagle profesorem nie zostanie.
Popytajcie stare, duże i uznane firm my na rynku, kto ma dobre zdanie o strefa998 itp sklepach? Nikt, bo te firmy totalnie zaniżają ceny. Dlaczego? Bo właśnie zarabiają na kapcie. Na nic więcej. Mogą fałszywać swój obraz, że jacy (raczej jaka, bo to firma w teczce) to oni są mili, fajni i tani. BZDURA. Niech tylko pojawi się jakiś problem gwarancyjny albo inny posprzedażowy to wam kością w gardle stanie dobra opinia o takich mikro sklepikach. A że miła obsługa? A co to za argument? To chyba normalne. W Horpolu też jest miła. I w Kadimexie. Wszędzie jest.
Horpol to jedna z nielicznych firm, która działa uczciwie na rynku względem innych firm - nie kradnie pomysłów, nie wciska się kontrahentom w ich tematy, nie daje łapówek, nie papuguje!
To właśnie Horpol wyznacza nowe trendy reklam, nowości produktowych, innowacji. Nawet nasz sklep internetowy jako
JEDEN Z DWÓCH na rynku spełnia wymogi ustawy o handlu online.
I jets normlanym sklepem w którym są ceny fabryczne. Horpol nie musi dawać na dzień dobry wszystkim 20% rabatu by być uznany za dobry i miły sklep. A zapytaj o cenę! A ponegocjuj, to coś ugrasz. Jak nie i idziesz na gotowe to kupuj sobie w tych strefach itp. A my poczekamy do pierwszego problemu
Nie jedną już taką przeżyliśmy
Prowadzimy także bardzo ciekawy i jeden z najpopularniejszych firmowych fanpage'ów na facebooku
www.facebook.com/horpolsa w którym znaleźć można różnorodne informacje i ciekawostki, a nie tylko głupie i żenujące memy o bohaterstwie strażaków. Oferujemy sprawdzone i najlepsze towary. Nie musimy mieć 300 rodzajów rękawic i butów by być sklepem dla każdego klienta. Są po prostu towary, które oferować strażakom - to jak dać im w twarz. Nigdy nie będziemy oferować syfu. Robimy to wszystko bo jesteśmy
PROFESJONALNI, a nie tylko mili i fajni.
Jak zaczynaliśmy biznes w tej branży, takie super-hiper firmy jak strefa odbierały laurkę za ukończenie przedszkola. I ktoś chce nam wmówić, że taka firemka jest lepsza od Horpolu bo zna problemy strażaków? Śmiech, gromki śmiech!
Wiele firm na tzw topie, wymienianych w tym wątku wzoruje się na Horpolu. I mam na to dziesiątki przykładów, ale nie ma sensu teraz ich wymieniać.
Jak ktoś mówi, że gwarancja Horpolu nie została uznana u producenta, to znaczy, że wina leży po jego stronie. A z Horpolu chce zrobić winnego, z zemsty, że za jego winę nie ma rozgrzeszenia i trzeba ponieść konsekwencje swojego błędu.
Zatem sądzenie kogoś po tym, że się czekało dłużej na towar albo się przedstawiciel nie spodobał bo miał coś do powiedzenia z sensem zamiast lizania d.... świadczy tylko o poziomie tych krytykantów. Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
Jestem dumny, że pracuję w Horpolu. Tyle lat... Nie zamienię tej firmy na żadną inną. Właśnie dlatego bo jest uczciwa, rozwojowa, ma pomysły i dobrze traktuje klientów.
A problemy... kto ich nie ma?
Pozdrawiamy tych co myślą normalnie