Autor Wątek: SLRT dotacje - terminy?  (Przeczytany 1100 razy)

Offline Lachu

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 70
SLRT dotacje - terminy?
« dnia: Luty 18, 2013, 23:10:17 »
witam,

nosimy się z zamiarem kupna nowego lekkiego samochodu do ratownictwa technicznego, własnych środków mamy ok. 35-40 tys. zł.
W związku, iż nie mam doświadczenia z tego typu sprawach, chciałbym się dowiedzieć jak to jest z terminami składania dokumentów o dotację
Jeśli chodzi o NFOŚiGW termin składania wniosków nie jest określony, natomiast jeśli chodzi o ZOSP termin do 15 marca b.r i we wniosku trzeba podać środki z innych źródeł i do tego należy dodać pisemne potwierdzenie finansowania z tych źródeł i tu jest problem, ponieważ nie mamy jeszcze potwierdzenia otrzymania dotacji z innych źródeł (NFOŚiGW, Sejmik Województwa nie ogłosił jeszcze programu wsparcia) poza własnymi.
- czy w takim wypadku wystarczy dołączyć sam wniosek o dotację z innych źródeł?
- czy dotacje z ZOSP na zakup pojazdów przyznawane są tylko raz w roku?
- jak oceniacie szanse na dotacje z NFOŚiGW na zakup SLRt?
- jakie są wasze doświadczenia z zakupem, dotacjami na zakup SLRt? (jakie dotacje otrzymaliście, od kogo, jak wyglądał przebieg waszych starań itp).

Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

Offline rafal.bula

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.953
    • JRG SGSP
Odp: SLRT dotacje - terminy?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2013, 23:40:06 »
Cytuj
czy dotacje z ZOSP na zakup pojazdów przyznawane są tylko raz w roku?
Tak i najlepiej od razu uderzyć do Zarządu Powiatowego z pytaniami, ponieważ ilość dotacji jest ograniczona na województwo/powiat i często jest tak, że jesli z jednego powiatu ubiega się kilka OSP to dostaje tylko jedna.

Cytuj
-jak oceniacie szanse na dotacje z NFOŚiGW na zakup SLRt?
Szanse zawsze są, trzeba próbować. Pomoże dobre uzasadnienie oraz zawarcie w nazwie zadania i opisie faktu, że samochód będzie służył również do neutralizacji skażeń (np. miernik, sorbent, dyspergent na wyposażeniu)