Autor Wątek: Jak zostać strażakiem  (Przeczytany 9923 razy)

Offline michas1188

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
Jak zostać strażakiem
« dnia: Marzec 27, 2012, 20:27:05 »
-----
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2019, 14:16:11 wysłana przez michas1188 »

Offline malpa151

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 400
  • Buu...
Odp: Jak zostać strażakiem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2012, 20:33:13 »
Po pierwsze musisz być wytrwałym i być w miarę bystrym. W celu poćwiczenia proponuje przeglądnąć forum, gwarantuje, że znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania;)

Offline hasici99

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 519
Odp: Jak zostać strażakiem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 28, 2012, 12:45:46 »
Witam , ostatnio bardzo dużo myślałem i postanowiłem że postaram sie zostać strażakiem.Jestem po szkole zawodowej zapisałem sie juz zaocznie do szkoły średniej, konczę kurs na pilarki mam zamiar ukonczy jeszcze jakies inne kursy zeby tylko spełnic jak najwiecej warunków ale mam duźo pytań odnośnie bycia strażakiem jeśli ktoś by był uprzejmy i mi odpowiedział bede wdzieczny.:
1.Czy w wieku 26 lat mogę zostać strażakiem?(wiadomo przejde pozytwnie wszystkie testy i kursy)
2.Jaki czas jest sie stazysta zanim zostanie sie prawdziwym strażakiem.
3.Czy jesli w wieku 13 lat policja złapała mnie na kradziezy batonikow w sklepie czy mnie to dyskfalifikuje?
4. Jak czesto organizowane są nabory .
5.Czy czesto przyjmuje sie ludzi z ulicy czy raczej samych po szkole strażackiej.
6.Czy pradwą jest że strażak nie może mieć ,brody, długich włosów, tatuaży czy kolczyków?
7.Jeśli można to prosze o podanie przydatnych kurs ów , przeczytałem na tym forum ze jest nawet kurs usuwania gniazd owadów ale gdzie takie cos mozna zrobic?( wiem ze ważne sa płetwonurek, ratownik medyczny, prawo jazdy, pilarki spalinowe)
8.Jak pracuje strażacy 24 h i 3 dni wolnego?
9.Czy komendant sam decyduje kogo weżmie do swojej jednostki czy zawsze idą ci z najlepszymi wynikami