Autor Wątek: Szkoła w Solcu nad Wisłą - warto?  (Przeczytany 2365 razy)

Offline litwinek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 10
Szkoła w Solcu nad Wisłą - warto?
« dnia: Marzec 26, 2012, 16:31:11 »
Witam, mimo ,że jestem dopiero w 3 gim. to już planuję zostać strażakiem. I tu pojawia się pytanie odnośnie dalszej edukacji...
Czy lepiej iść do LO na mat-fiz / bio-chem
Czy może do tej szkoły w Solcu do klasy strażackiej?
Jakie są plusy jednej i drugiej szkoły?

Dodam, że od 4 lub 5 lat biorę udział w OTWP, w tym roku jadę na obóz do Krynicy, jestem od tego miesiąca zapisany do MDP, a w szkole jestem jednym z lepszych uczniów. Same piątki ale 6 z bilogi, WF, ( możliwe, że z EDB) i historii.

Osobiście bardziej słaniałbym się do bio-chemu bo zawsze istniej ryzyko, że nie dostanę się do straży i wtedy poszedłbym na farmację.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2012, 19:47:06 wysłana przez robn »

Offline meli

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 153
    • OSP OPALENICA
Odp: Szkoła W Solcu nad Wisłą - warto?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2012, 16:32:57 »
lepiej idź do liceum fiz-chem jeżeli myślisz o SGPSP w Warszawie.... A klasy o profilu strażackim to tylko taki "pic" jak zdobyć ucznia...
www.osp-opalenica.pl <-- serdecznie zapraszam;)

Offline litwinek

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szkoła W Solcu nad Wisłą - warto?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2012, 16:35:47 »
Też tak myślę, bo moi rodzice mają znajomych strażaków i każdy mówił, że lepiej do liceum. Tylko jest problem bo mam do wyboru mat-fiz albo bio-chem.

Jak już napisałem wcześniej wolałbym bio-chem ale czy to nie byłoby problem gdybym aspirował do SGSP albo jakiejś niższej szczeblem szkoły?

Offline malpa151

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 400
  • Buu...
Odp: Szkoła W Solcu nad Wisłą - warto?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2012, 18:43:44 »
Nie jest ważne jaką szkołę skończysz, tylko jak maturę napiszesz lub ile się nauczysz z przedmiotów ścisłych, patrz zasady rekrutacji do SGSP i SA.