Autor Wątek: Przeniesienie do innej JRG bez mojej zgody  (Przeczytany 2321 razy)

Offline Dyzielec79

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Przeniesienie do innej JRG bez mojej zgody
« dnia: Luty 24, 2012, 20:33:42 »
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czy komendant może przenieść mnie do innej JRG bez mojej zgody.Opiszę trochę moją sytuację. Pracuję w mojej JRG od 20 lat jako kierowca. Mój brat został zastępcą dowódcy JRG osiem miesięcy temu i teraz komendant na siłę chce mnie przeniesc, dlatego mam kilka pytań:
* czy taka koligacja rodzinna zmusza komendanta do przenienienia mnie
* czy komendant ma prawo bez mojej zgody przeniesc mnie do jrg w obrebie tej samej komendy
* jeżeli tak to na jakiej podstawie mogę napisac odwolanie.
Dodam tylko, ze przez 8 miesiecy nikomu to nie przeszkadzalo.
Proszę o szybką odpowiedz.
Dzięki

Offline grzela

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 6.184
  • I smile like an angel, a heart like the devil.
Odp: Przeniesienie do innej JRG bez mojej zgody
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2012, 20:54:05 »
Ustawa o PSP  :kwit:

Cytuj
Art. 37c.
1. Strażak może być przeniesiony do pełnienia służby w innej miejscowości na własny wniosek lub za jego zgodą.
2. Strażak może być przeniesiony z urzędu do pełnienia służby w innej jednostce organizacyjnej w tej samej miejscowości.
3. Strażak może być przeniesiony z urzędu do jednostki organizacyjnej w innej miejscowości, w razie:
1) posiadania lokalu mieszkalnego w miejscowości będącej siedzibą jednostki organizacyjnej, w której ma pełnić służbę, albo w miejscowości pobliskiej;
2) braku możliwości przeniesienia na niższe stanowisko służbowe w przypadkach określonych w art. 38 ust. 1 i 2;
3) pełnienia służby w tej samej jednostce organizacyjnej przez małżonków albo osoby pozostające ze sobą w stosunku pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia, jeżeli między tymi osobami istnieje stosunek podległości służbowej.

Cytuj
Art. 37d.