OK. więc tak :
Smarowanie łożysk pompy niskiego ciśnienia jest poprzez olej w tej przekładni kontroluj go bo to ważne – w środku są koła zębate muszą również być smarowane , a napęd wysokiego ciśnienia załącza się poprzez elektromagnes który jest z przodu wałka wysokiego ciśnienia .
To koło gumowe napędza pompę próżniową układu ssącego . Działa to automatycznie na siłowniku pędzonym ciśnieniem wody po stronie tłocznej autopompy. Jest ciśnienie koła się odchylają , niema ciśnienia koła się schodzą i napęd jest przenoszony na pompę próżniową która wytwarza próżnie po stronie ssącej .
Za korpusem pompy niskiego ciśnienia ( pomiędzy korpusem , przekładnią po lewej stronie patrząc na pompę ) powinien być smarownik , czasami jest wyprowadzony do przodu. To miejsce powinno być smarowane co 3-5 godzin pracy pompy , nadmiar będzie wychodził pod pompą . W taki sposób jest rozwiązane uszczelnienie pompy . Jak to zaniedbasz woda pójdzie na łożyska i do przekładni i będzie katastrofa . Pompa do rozebrania , a najpierw do wyciągnięcia z wozu . Często trzeba rozebrać część zabudowy .
To na razie chyba tyle jak cos pytaj – coś tam wiem czasami rozbieram takie pompy w drobny mak .
PS . Ta ma zdemontowane wysokie ciśnienie i zaślepiona przekładnie by był tam właśnie olej. Widać również wężyk smarownika wyprowadzony do przodu .
[załącznik usunięty przez administratora]