[...]
To ile było tych reklamacji ? Jedna czy kilka ? Bo najpierw Pan pisał że jedna związana z za dużym strażakiem, dziś Pan pisze że kilka i były uznawane .
Te o których napisałem, to informacja od Pana Rafała. W Horpolu była co najwyżej jedna, ale też nie moge jej potwierdzić na 100% bo nikt tu takiej nie pamięta. To mi zasugerował Pan Rafał, że "od Was była chyba jedna reklamacja..."
Ja nie podnosiłem że rozeszły ( rozerwały ) się szwy ( to Pan tak sugerował ) . Ja podnosiłem że oba ubrania bardzo krótkiej eksploatacji przeciekały – po wysłaniu do polskiego serwisu sprawdzono je za co zapłaciłem i odesłano jako sprawne, a nie były . Po kolejnej reklamacji trafiły do producenta i dostałem informację że ubrania nie nadają się do naprawy muszę czekać bo opracowywany jest nowy materiał , bo rozpuściły się szwy. Potwierdza Pan dziś że był inne reklamacje i że był nowy materiał. Nie wnikam jaka jest dziś argumentacja – podnoszę że ubrania za które zapłaciłem ponad 6 tyś. zł. miałem niesprawne przez kilkanaście miesięcy w tym na powodzi zimowej kiedy były mi bardzo potrzebne . Po to je kupiłem, a co z tym związane składa się to na moją opinię , jak fakt ich niesprawności .
Rozumiem Pana i bardzo mi przykro. Nie miałem z tym jednak nic wspólnego i nie mogę wypowiedać się za producenta czy importera.
Dalej cytuje z katalogu Horpol :
…..Skafander przeznaczony jest dla grup ratowniczych działających zarówno na morzu jak i na lądzie, zarówno w akcjach wodnych jak i wszelkiego rodzaju i typach kataklizmach i żywiołach…
… Dodatkowe ochrony kolan, łokci i pośladków zapewniają możliwość użycia w ekstremalnie ciężkich warunkach…..
Tak, to nasze słowa. Jednak są skopiowane z informacji uzyskanych od producenta. Chyba zdaje Pan sobie sprawę, że jest coś takiego jak "mimo dołożonych starań nie gwarantujemy, iż przedstawione informacje są w pełni zgodne ze stanem faktycznym"? Nie jesteśmy w stanie osobiście przetestować każdego towaru który oferujemy. Staramy się natomiast podać jak najbardziej rzetelną informację. Za taką uważamy informacje z pierwszej ręki czyli od producenta. A że jest tam niedopowiedzenie dot. olejów i chemikaliów w wodzie to już inna sprawa i Horpol nie może brać za to odpowiedzialności.
Czy powódź to kataklizm i żywioł ? jakie inne żywioły i kataklizmy firma na myśli podając takie dane . Czy jest zmianka że skafander nie nadaje się do działań powodziowych ? Czyli jak się nie nadaje to wprowadza się w błąd pewnie dlatego kupiłem te tańsze bo mnie oszukano ?
Tak. Powódź to żywioł i kataklizm, wyjaśniłem to powyżej. Przykro mi, że ktoś Pana oszukał, albo czegoś nie dopowiedział. A może nie wiedział i działał w dobrej wierze? Instrukcja była do ubrania? Nie było tam słowa o ograniczeniach w użytkowaniu? Proszę wybaczyć, że pytam, ale 90% użytkowników nie czyta w ogóle instrukcji.
Co do informacji z strony. Szanowny Panie a czy na tej stronie jest podany jakikolwiek tym/model/producent tego ubrania ? I to jest już nierzetelność ale nie z mojej strony ( nie przyglądam się obrazkom) . Nawet jak jest to inny model/inny producent (niewiadomo jaki) to nadal ubranie wypornościowe nie jest niezatapialne i nadal nie napisano że nie nadaje się do działań powodziowych – choć kontenery powodziowe są nim wypełnione .
Być może jest to niedopatrzenie. Ubranie Lubawy jest w naszej ofercie "od zawsze" i wtedy ten opis był robiony. Potem pojawiło się ubranie GT-100 i brak precezyjnej inentyfikacji jest tylko przeoczeniem. Mamy kilka tysięcy podstron naszej witryny, czasem to się zdarza. Dziękuję za zwrócenie uwagi, poprawimy to.
Co do rzetelności, zdarza się to każdemu. W Pana firmie NCO99
www.sklep-ratowniczy.pl także. Zwijadło do węży ZWP-2b jest na zdjęciu czwrwone (malowane) a w realu jest szare, srebrne. W każdym razie inne. Wiem dlaczego tak jest, bo już od nas to z Państwem wyjaśniali. Ale miałem przypadek, że straż nie chciała tego wziąć, bo oni chcieli czerwone i już. Wiem, że banał, ale tak jest. I także jest to nierzetelność producenta, że nie zmienił zdjęcia choć zmiana ma już ponoć rok.
No ale ja nie twierdzę że Horpol mówił że jest dilerem, ja tylko podnoszę informację na stronie dystrybutora Aquata – że kupując sprzęt od nie wymienionego na liście, nie będą uznawane reklamacje . W żaden sposób tego nie komentując , jedynie stwierdzając fakt .
A co z tym związane czy planuje Pan zamieścić informacje że ubranie GT-100 ma ograniczenia w stosowaniu w Straży Pożarnej w tym nie nadaje się do prowadzenia działań powodziowych. Bo do tego doszliśmy w Pana udowadnianiu moje niewiedzy .
Choć na wielu stronach zagranicznych pisze że może być używane w trakcie klęsk żywiołowych, a co z tym związane stosowałem je zgodnie z przeznaczeniem, może trafiając na wadliwą wersję i bardzo nieskuteczny i opieszały proces reklamacji.
Proszę Pana, nie mogę brać odpowiedzialności co jest napisane na stronach trzecich. Proszę z tym pytaniem zwrócić się do firmy na stronie której Pan to wyczytał, może poprawią.
Prawidłowa informacja pojawi sie gdy wstawimy opis ubrania GT-100 na stronie. W katalogu niestety zmienić się tego już nie da (a raczej dopisać, gdyż istniejący opis jest zgodny z prawdą). Zgodny dlatego, że ubranie nadaje się do powodzi pod warunkiem, że nie trafi Pan na duże stężenie substancji ropopochodnych czy chemikaliów (pływająca plama, oleje w mule itp). Dlatego dla 100% pewności należy używać skafandry olejo- i chemoodporne. GT-100 nim nie jest.
I na tym oparłem swoją opinię i mam do tego pełne prawo ( mało mnie tu interesuje interes firmy Horpol , jej popieranie czy dyskredytowanie), takie mam doświadczenia z tym ubraniem, trudno żebym zachwalał coś co się posuło po kilku godzinach eksploatacji i bujałem się z reklamacją kilka miesięcy, a wydałem na to ponad 6 tyś, zł i było mi to potrzebne. Zresztą nigdzie nie napisałem że kupiłem to w Horpolu bo nie kupiłem .[...]
Czyli mamy dla siebie wzajemnie podobne zainteresowania. Ale Pana wypowiedź sugerowała, że to Horpol sprzedaje buble i jest winien całej sytuacji. Ktoś nawet to podchwycił właśnie tymi słowami. Jeśli to nadal jest na forum, zrobię kopię, może się przyda.
Zapewne dostanei Pan wiele podziekowań od moje konkurencji za ostre słowa względem Horpolu. Dam sobie jednak rękę uciąć, że bubli w ofercie konkurencji jest dużo więcej, a Horpol dąży do tego by oferować najlepsze i NIEKONIECZNIE NAJTAŃSZE produkty.
P.S. A i dziękuję za ponowne wycinanie moich treści. W ten sposób właśnie zniekształca się przekaz. Czuje Pan teraz władzę ??