Autor Wątek: Proszę o pomoc w badaniach  (Przeczytany 1118 razy)

Fiszer

  • Gość
Proszę o pomoc w badaniach
« dnia: Maj 12, 2011, 13:52:34 »
Witam. Jestem studentką na 5 roku i jestem w trakcie prowadzenia badań do pracy dyplomowej.
Dostanie się do jakiejkolwiek grupy zawodowej drogą formalną jest bardzo skomplikowane, dlatego na wszystkie możliwe sposoby szukam strażaków którzy mogą zgodzić na udział w badaniu.

Badanie to jest przeprowadzane na psychologii. Polega na wypełnieniu anonimowo kwestionariusza i dotyczy tego jak wykonywany zawód wpływa na postrzeganie własnego życia.
Po zakończeniu badań zainteresowanym oczywiście udostępnię wyniki całościowe.

Bardzo prosiłabym o kontakt, jeśli miałby Pan/ Pani możliwość pomóc mi  w tym badaniu i ewentualnie znał inne osoby, które znalazły by na nie 10 minut, byłabym bardzo wdzięczna za odzew.

Niestety po paru nieudanych próbach stworzenia ankiety online poddałam się. Prosiłabym zatem o pobranie pliku wordowskiego i odesłanie mi na adres fiszerasia@gmail.com


[załącznik usunięty przez administratora]

Offline Sylwek185

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 285
Odp: Proszę o pomoc w badaniach
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2011, 17:29:57 »
zachecam do pomocy koleżance:) ja uzupelnilem ankiete:)

Fiszer

  • Gość
Odp: Proszę o pomoc w badaniach
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2011, 09:06:54 »
Dziękuję wszystkim za pomoc. Na prawdę wiele osób odpowiedziało na moją prośbę i dzięki Wam oddam pracę w terminie. Wszystkim, którzy odpisali postaram się odesłać wyniki ogólne.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

Offline Renata998

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 12
  • :)
Odp: Proszę o pomoc w badaniach
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2011, 10:16:46 »