Witam wszystkich forumowiczów.
Mam do Was pytanie. Orientujecie się czy, żeby ubiegać się o sfinansowanie kursu podstawowego strażaka jednostki ochrony ppoż, przez PUP, to pismo, które trzeba dostarczyć do urzędu, że po ukończeniu szkolenia w miare możliwości zostanie sie zatrudnionym, to czy może ono być podpisane przez ZSR, ZSP czy musi to być jednostka PSP.
Jeśli może być "zakładówka" to czy wtedy podpis składa komendant straży zakładowej czy dyrektor zakładu na którym straż działa. Jeśli PSP to obojętnie czy to będzie KM czy KP, czy musi być to komendant właściwy dla miejsca zamieszkania.
Moje pytanie trochę zawiłe, ale mam nadzieje, że ktoś na nie będzie w stanie odpowiedzieć, bo wiem, że wiele osób robiło kursy przez urząd pracy, ale nie mam z nimi kontaktu. Szukałem na forum, ale odpowiedzi na te pytanie nie znalazłem. z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam