O dwuzakresowej motopompie nie słyszałem. Natomiast osobny AW to relatywnie spory sprzęt, który zajmie w 008 trochę miejsca, szczególnie, jeśli miałby istnieć równolegle z PO-3. No i trzeba by się "przebijać" do zbiornika. Ewentualnie zamontować autonomiczny moduł, np. Oertzena:
http://www.oertzen-firetec.pl/docs/produkte_HDL170.html . Ale to wymagałoby raczej likwidacji motopompy (np. po przeróbce na GBA, o czym niżej). Modul może być tez na kolkach - do zdjęcia i przenoszenia
!
Zawsze można wykonać karosacje, ale to droga impreza (patrząc na plany to budżet przedsięwzięcia jest zapewne niewielki, a to koszt rzędu minimum 120-130k). Ewentualnie przerobić na z GBM na GBA, pozostawiając jelczańską zabudowę bez zmian, były już takie przypadki. Na pewno da się zamontować A16/8 GZUT, z jakąś dwuzakresowa tez nie powinno być problemu. Tyle ze znów poważna ingerencja w zabudowę, montaż wielu dodatkowych części, reorganizacja skrytek (LSN, pulpit sterowania, etc.) i koszty, koszty, koszty.
Widziałem tez kiedyś (Niemcy) rozwiązanie następujące: AW+zbionik bodaj 400-litrowy na przyczepce dwuosiowej, ciągnięty za wozem
tyle ze był to GLM... w tym wypadku piekielnie niepraktyczna rzecz.
Na tym opcje praktycznie się kończą.