Autor Wątek: Pytanie odnośnie uprawnień po studiach - czy ktoś się w tym orientuje?  (Przeczytany 7733 razy)

Offline pozarnik

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 48
Witam wszystkich, piszę ten wątek ponieważ nurtuje mnie jeden problem.

Mianowicie - jestem po szkole aspirantów i chciałbym kiedyś zostać oficerem (proszę oszczędźcie komentarzy typu: każdy by chciał być oficerem a robić nie ma komu").
Zastanawia mnie jaką drogę wybrać ponieważ: do Warszawy mam ok 400 km. więc dojazdy przez 4, a później ewentualnie jeszcze podczas magisterki pochłoną bardzo wiele czasu i pieniędzy, więc może inny sposób - z tego co widziałem na stronie SGSP podczas rekrutacji na studia niestacjonarne II stopnia wymagany jest tytuł inżyniera niekoniecznie pożarnictwa.
Więc idąc tym tropem - jeśli zrobił bym inżyniera na jakiejś uczelni blisko domu, a później dostał bym się na magisterkę na SGSP to co wtedy z uprawnieniami?
Czy były by takie jak po inżynierce i magisterce na SGSP czy jakieś inne?
Czy ktoś się orientuje w tym?
Bardzo proszę o opinie.
pozdrawiam

Offline mirek1

  • Jeszcze nigdy w dziejach tak wielu nie mówiło tak wiele do tak wielu, mając do powiedzenia tak niewiele.
  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 941
  • "Tylko głupiec ma odpowiedź na wszystko."A.France
Odp: Pytanie odnośnie uprawnień po studiach - czy ktoś się w tym orientuje?
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2010, 13:56:23 »
z tego co widziałem na stronie SGSP podczas rekrutacji na studia niestacjonarne II stopnia wymagany jest tytuł inżyniera niekoniecznie pożarnictwa.
Więc idąc tym tropem - jeśli zrobił bym inżyniera na jakiejś uczelni blisko domu, a później dostał bym się na magisterkę na SGSP to co wtedy z uprawnieniami?
Czy były by takie jak po inżynierce i magisterce na SGSP czy jakieś inne?
Czy ktoś się orientuje w tym?
Bardzo proszę o opinie.
pozdrawiam