Też wydaje mi się, że 2 kW będzie za dużo dla alternatora (nie wiem jaki macie samochód i jaki alternator), tym bardziej przy pracy całego oświetlenia pojazdu na wolnych obrotach. Będą się rozładowywały akumulatory.
Jeśli koniecznie nie chcecie kupować agregatu to możecie jeszcze próbować zmienić źródła światła np na lampy metalohalogenkowe, gdzie z mocy 1 kW wyciągnie się mniej więcej tyle światła co z 2 kW halogenów, ostatecznie nawet 2 x 250 W wystarczy. Można też próbować z diodami LED i tu bezpośrednio z 24 V DC oświetlać ale obawiam się, że ceny matalohalogen oprawy + lampy + przetwornica jak i LED przekroczą zdecydowanie 1000 zł.
Każde rozwiązanie (agregat, metalohalogen + przetwornica, LED) trzeba policzyć na spokojnie i zdecydować.
Jeszcze tylko podkreślę, że nie daj się wpakować w jakieś tanie chińskie badziewie albo podróby bo wywalisz kasę w błoto.