PLAN PRACY MAGISTERSKIEJ
SZKOLENIE I WYCHOWANIE STRAŻAKÓW W PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WĘGROWIE
I Metodologiczne podstawy badań.
1. Cel i przedmiot badań.
2. Problemy i hipotezy badawcze.
3. Metody, techniki i narzędzia badawcze.
4. Organizacja i teren badań.
II Teoretyczne podstawy szkolenia i wychowania w Państwowej Straży Pożarnej.
1. Zasady funkcjonowania PSP.
2. Pojęcie szkolenia strażackiego.
3. Istota wychowania w PSP.
4. Cele i założenia szkolenia oraz wychowania w PSP.
III Przebieg szkolenia i wychowania strażaków na podstawie dokumentów.
1. Charakterystyka PSP w Węgrowie.
2. Szkolenie strażaków PSP w Węgrowie.
3. Działalność wychowawcza w PSP w Węgrowie.
IV Efektywność szkolenia i wychowania strażaków w świetle badań własnych.
1. Charakterystyka badanych (wiek, płeć, pochodzenie).
2. Problemy edukacyjne (szkoleniowe).
3. Problemy wychowawcze.
4. Wnioski z badań własnych.
Słowo wychowanie musi być bo kierunek pedagogiczny. A chce do niego (za rada promotora) podejść tak: wychowanie w straży to ceremoniał strażacki, symbolika, stopnie, sztandar, udział w uroczystościach religijnych, orkiestra strażacka, zawody.
Jak wynika z planu o konkretnej jednostce jest dwa rozdz., następne 2 są ogólne.
Gdyby ktoś chciał coś jeszcze dodać to bardzo proszę, chętnie skorzystam.